Jakość i EHS

Jakość oraz EHS

Angelini Pharma dąży do zapewnienia bezpieczeństwa i skuteczności swoich produktów oraz świadczenia wysokiej jakości usług, aby zagwarantować maksymalną satysfakcję naszych Klientów i Akcjonariuszy przy jednoczesnym przestrzeganiu obowiązującego prawa i przepisów.

Wszelkie działania dotyczące wprowadzanych na rynek produktów i związane z badaniami i rozwojem, rozwojem biznesowym, produkcją w naszych zakładach i u kwalifikowanych dostawców, wytwarzaniem wyrobów medycznych, wprowadzaniem na rynek, dystrybucją, logistyką, wsparciem po wprowadzeniu na rynek i nadzorem nad bezpieczeństwem są zgodne z polityką jakości firmy, na którą składają się następujące zasady:

ROZWÓJ NASZEJ KULTURY

  • Nasi liderzy ponoszą odpowiedzialność i są zobowiązani do utrzymywania skutecznego Systemu Zarządzania Jakością (QMS) poprzez odpowiednie i wydajne systemy, procesy i procedury. Zobowiązują się do inspirowania i wspierania zachowań zorientowanych na jakość oraz do podejmowania decyzji w oparciu o to, co jest najlepsze dla jakości produktu, a także bezpieczeństwa pacjentów i konsumentów.
  • Każda osoba, niezależnie od pełnionej funkcji, wnosi istotny wkład w kształtowanie nastawienia na jakość. Dbamy o to, aby wszyscy pracownicy posiadali odpowiednie wykształcenie, szkolenia, umiejętności i doświadczenie, aby wykonywać swoją pracę kompetentnie, zgodnie z obowiązującymi przepisami i standardami, a także przestrzegać naszych procedur.
  • Naszym celem jest szerzenie kultury jakości na wszystkich poziomach firmy, promowanie integracji i współpracy organizacji globalnych i lokalnych, aby wbudować zgodność w efektywne działania.

 

DOSTARCZAMY TO, CO NAJWAŻNIEJSZE

  • Wdrażamy Zintegrowany System Zarządzania Ryzykiem, którego celem jest zagwarantowanie, że wszelkie ryzyko związane z naszymi produktami zostanie szybko wykryte, ocenione i zredukowane do minimum lub wyeliminowane. Działania są podejmowane na czas, aby zapobiec potencjalnym zagrożeniom jakości lub zgodności produktu. Wdrożyliśmy i konsekwentnie stosujemy procedury eskalacji problemów, aby zapewnić integralność produktu, a także bezpieczeństwo pacjentów i konsumentów.
  • Koncentrujemy się na zapewnianiu doradztwa jakościowego i wsparcia operacyjnego, aby zapewnić solidny i odporny globalny łańcuch dostaw produktów leczniczych, gwarantujący pacjentom dostęp do leczenia, nawet w przypadku poważnych zagrożeń dla zdrowia publicznego.
  • Wszyscy dostawcy zewnętrzni, świadczący usługi w imieniu Angelini Pharma, są wybierani na podstawie naszych kryteriów jakości i zgodności, aby zapewnić pełne spełnienie naszych standardów jakości i bezpieczeństwa. Zapewniamy skuteczny nadzór nad partnerami i wzajemny udział w określaniu oczekiwanego poziomu usług.

 

PRZYGOTOWANI NA PRZYSZŁOŚĆ

  • Nasza cyfrowa podróż przyspiesza, aby zwiększyć wykorzystanie cyfrowych systemów, rejestrów i danych, które stale poprawiają wydajność, efektywność, jakość i identyfikowalność naszych procesów.
  • Kładziemy szczególny nacisk na nasze badania i rozwój oraz rozwój procesów, aby zapewnić, że nasz rozwój naukowy jest wspierany przez konsekwentne przestrzeganie naszego systemu zarządzania jakością (QMS), a także przez odpowiedni rozwój niezbędnych umiejętności technicznych i jakościowych naszych pracowników.
  • Wykorzystujemy strategię zrównoważonego rozwoju i plan działania Angelini Pharma w celu integracji wymogów zrównoważonego rozwoju z praktykami zarządzania jakością, aby zapewnić wysokiej jakości produkty i rozwiązania, które jednocześnie chronią środowisko i promują rozwój społeczności w pobliżu naszej działalności.

 

Nasze cele jakościowe są jasno określone, monitorowane i regularnie weryfikowane, aby zapewnić, że wyniki i standardy postępowania spełniają odpowiednie oczekiwania naszych Pacjentów, Konsumentów, Klientów i Interesariuszy.

Nasza Polityka Jakości jest wdrażana za pośrednictwem firmowego Systemu Zarządzania Jakością i jest udostępniana wszystkim naszym pracownikom. Polityka Jakości jest regularnie weryfikowana pod kątem zgodności z celami i wizją firmy, zgodnie z którą rozwijamy, produkujemy i dystrybuujemy nasze produkty.

Polityka jakości

 

Polityka EHS ( Environmental and Occupational Health and Safety Policy)


Kierownictwo Angelini Pharma, zgodnie z Wizją, Misją Spółki oraz Modelem Organizacji, Zarządzania i Kontroli Spółki, a także Kodeksem Etycznym, ustanawia własną Politykę w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy, odnoszącą się do badań i rozwoju, industrializacji, produkcji i nabywania produktów wytwarzanych przez podmioty zewnętrzne, marketingu, logistyki i dystrybucji, typowych dla swojej działalności, a także do wszystkich produktów wprowadzanych na rynek. Zobowiązuje się do jej wdrożenia i aktualizacji, tak aby zawsze była adekwatna do charakteru, skali i wpływu jej działalności, mając na uwadze ciągłe doskonalenie wyników w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony środowiska, a także zobowiązuje się do jej upowszechniania na wszystkich szczeblach Organizacji i udostępniania jej Zainteresowanym Stronom.
W Polityce Angelini Pharma określa wytyczne, formułuje własne zasady, określane jako zobowiązania, oraz wyznacza własne cele w celu osiągnięcia rezultatów oczekiwanych przez system zarządzania.
Konkretne wdrożenie niniejszej Polityki jest wspierane przez całą Organizację Spółki.

 

NASZE ZASADY EHS

  • Chcemy, aby zdrowie, bezpieczeństwo i dobre samopoczucie były zawsze zagwarantowane w zrównoważony sposób wszystkim pracownikom Organizacji oraz stronom zainteresowanym.
  • Chcemy dążyć do ochrony środowiska oraz bezpieczeństwa i higieny pracy poprzez inicjatywy mające na celu eliminację zagrożeń, redukcję ryzyka i ograniczenie wszelkich konsekwencji dla ludzi, środowiska i interesariuszy.
  • Chcemy działać w pełnej zgodności z wymogami regulacyjnymi dotyczącymi jakości, środowiska oraz bezpieczeństwa i higieny pracy, stale utrzymując maksymalną współpracę i transparentność z pracownikami, władzami publicznymi, społecznością zewnętrzną oraz wszystkimi osobami, które mogą mieć wpływ na systemy zarządzania.
  • Za pośrednictwem Organizacji zobowiązujemy się do zapewnienia odpowiednich zasobów z jasno i precyzyjnie określonymi rolami i obowiązkami oraz do zapewnienia wszystkim odpowiednich umiejętności, aby mogli osiągnąć nasze cele.
  • Dążymy do tego, aby kultura bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony środowiska była wynikiem pracy każdego z nas, wspierając procesy komunikacji, partycypacji i konsultacji na wszystkich szczeblach Organizacji. Dążymy do doskonałości naszych procesów, produktów i usług, zawsze zwracając szczególną uwagę na zdrowie i bezpieczeństwo pracowników, dążąc do zrównoważonego rozwoju modeli produkcji i produktów wprowadzanych na rynek.
  • Jesteśmy zobowiązani do realizacji celów ciągłego doskonalenia, aby zapewnić zrównoważony rozwój, poprzez analizę wpływu naszych działań na ludzi i środowisko.

NASZE CELE EHS

Zarząd ustala następujące makrocele dotyczące środowiska oraz zdrowia i bezpieczeństwa pracowników, które będą okresowo weryfikowane wraz z osiągniętymi wynikami, w celu ciągłego doskonalenia działania systemów zarządzania:

  • Zapobieganie wypadkom i poprawa wskaźników wypadków poprzez wdrażanie środków zapobiegawczych i ochronnych, promowanie bezpiecznych zachowań oraz zgłaszanie niebezpiecznych działań i warunków;
  • Promowanie działań mających na celu upowszechnianie kultury bezpieczeństwa, higieny pracy i ochrony środowiska na wszystkich poziomach organizacji.
  • Ograniczanie bezpośredniego i pośredniego wpływu na środowisko, uwzględniając rozwój technologiczny wprowadzany przez systemy związane z transformacją ekologiczną, wdrażanie najlepszych dostępnych technologii i etycznych zachowań, ze szczególnym uwzględnieniem:
  • Obiegowego obiegu procesów i produktów;
  • Zrównoważonego wykorzystania zasobów;
  • Redukcja i łagodzenie zmian klimatu.
  • Opracowanie Strategii Zrównoważonego Rozwoju, której celem jest integracja czynników środowiskowych, społecznych i ładu korporacyjnego (ESG) z systemami ładu korporacyjnego i zarządzania.
  • Prowadzenie otwartego i konstruktywnego dialogu z kontrahentami i dostawcami w celu zaangażowania ich we wdrażanie lub utrzymywanie postępowania zgodnego z niniejszą Polityką.

Polityka EHS